På toppen av søkesiden

I Norge gjøres det daglig over 50 millioner søk på nett. 90 % av søkene skjer via Google. Nettopp derfor bør alle bedrifter ha Google-annonsering.

Det er spesielt 3  ting du bør vite om annonseverktøyet til Google.

Detaljstyr budsjettet
I Google bestemmer du til enhver tid hva du vil bruke på annonsering. Du betaler pr klikk, visning eller konvertering.

Start, stopp og sett på pause
Du har full kontroll over annonseringen ved at du enkelt kan starte, stoppe eller pause kampanjene.
Hvis du f.eks. har sesongvarer som du ønsker fokus på i enkelte perioder, kan du pause de andre kampanjene, slik at fokuset blir fullt og helt på sesongvarene.

Treff målgruppen din bedre
Med Google-annonsering har du stor muligheter til å segmentere slik at du bedre treffer din målgruppe.
Du kan f.eks. velge å vise annonsene dine for mennesker innenfor et spesifikt geografisk område, eller segmentere på alder aller kjønn.

Ta kontakt  på gtmarketing@guidetravel.no for å komme i gang med Google-annonsering.

Related Post